Eerste tussenstand verenigingskampioenschap 2017

In klasse 1 tot en met 3 hebben we de eerste ruiters die punten hebben verdiend voor het verenigingskampioenschap.

In klasse 1 vinden we een flink aantal combinaties terug. Omdat er nog zoveel wedstrijden zullen volgen is er na 1 maand van dit wedstrijdseizoen nog niet te voorspellen wie er gaat winnen. Hebben jullie al een favoriet?

In klasse 2 vinden we op plaats 1 tot en met 6 ruiters die allemaal al 2 klasse 2 wedstrijden hebben uitgereden en ook nog eens punten hebben verdiend voor het verenigingskampioenschap. Susan Snijders wist met Dessert twee keer te winnen en staat daarom op dit moment bovenaan!

In klasse 3 gaat op dit moment jeugdruiter Marissa Muntz aan de leiding. Met Ghadir V wist ze zowel in Ysselsteyn als in Epe punten te pakken. Met nog een heleboel klasse 3 wedstrijden te gaan is haar positie uiteraard verre van zeker... Wie gaat er dit jaar met het kampioenschap vandoor?

Benieuwd waar jij staat? Klik dan op de links hieronder:

klasse 1; klasse 2; klasse 3;