Tweede tussenstand verenigingskampioenschap 2017

Tot en met 31 juli konden er rechtstreekse startbewijzen worden verdiend voor de Hippiade, door in de lange klasse 1, lange klasse 2 of klasse 3 op de eerste plaats te eindigen (voor klasse 1 ook op de tweede plaats).
De lijst met startbewijzen wordt aangevuld vanuit het verenigingskampioenschap en daarom is deze tweede tussenstand van belang.

In klasse 1 vinden we 199 combinaties terug. De combinatie met de meeste punten is Margret de Roo met Chris Le Blanc. Zij hebben samen 87 punten verdiend. Margret wordt op de voet gevolgd door Mariel Konings met Champ de Legume - zij hebben 76 punten verdiend.

In klasse 2 staan op dit moment 183 combinaties, hier gaat Kees Zwarteveld met Guilietta aan kop (54 punten). Achter Kees bevinden zich Tineke Hoogendijk met Kien's Dubai (46 punten) en Zoë Houbolt met For Treasure (42 punten).

In klasse 3 vinden we -logisch- minder combinaties terug dan in klasse 1 en 2, maar toch zijn het er 86. Ineke Westers gaat met Wanadate aan de leiding (38 punten). Anouk Spoelstra met Rakesh, Sonja Bongers met Tricky Wonder en Maeike Woelinga met Robin staan daarachter met alledrie 32 punten.

We hebben ook een eerste klassement in klasse 4. Op de eerste plaats vinden we Dominique Kölling Met Edahjes la Basil - deze combinatie heeft momenteel 23 punten bij elkaar gereden. De ruiter op de tweede plaats is een Duitse ruiter, die reglementair niet in aanmerking kan komen voor de prijzen. Na de Duitse ruiter vinden we Roos Roes met Amaryllis en Carmen Römer met Priam des Roches, die beiden 14 punten hebben verdiend.

Benieuwd waar jij staat? Klik dan op de links hieronder:

klasse 1; klasse 2; klasse 3; klasse 4;