Uitslagen endurance Someren

Endurance Someren sloot een prachtige endurancedag af in de stromende regen. Gelukkig bleef het voorspelde onweer op afstand zodat er voldoende tijd was om het omvangrijke prijzenpakket uit te delen.

Met meer dan 60 combinaties een mooi deelnemersveld voor rubrieksponsors Havens, Fast Fabrics en PackNed. Een bescheiden strodorp met Outdoor Ruitersport, paardenmesttest Erindi en Vitalbix en een goede catering zorgden voor een aangenaam verblijf. De route liep door recreatiegebied ‘de Heihorsten’ en het bosgebied, Keelven, De Pan, Boksenberg en de Vroolijke jager. De bodem is stevig en bleek opmerkelijk droog. Tijdens de route was er de gelegenheid om door een ven te rijden.

Uitslagen Endurance Someren.
zaterdag 4 juni 2016: