TWEEDE HIPPIADE ENDURANCE EEN SUCCES

ERMELO (KNHS) – De eerste Hippiade van dit seizoen op de terreinen en in de omgeving van het Nationaal Hippisch Centrum was die van de Endurance.

De tweede Hippiade van deze discipline leverde drie kampioenen op. Tineke Hoogendijk reed Kien’s Dubai naar de tweede titel op rij, vorig jaar in klasse 2, dit jaar in klasse 3 over 102 kilometer.
Yvonne Teunissen won met haar schimmel Derham de afstand over 66 kilometer (klasse 2) en Annelie Dekker was met haar KWPN-er Zorenia de snelste in de klasse 1 over 36 kilometer.

Lees het volledige artikel hier: KNHS

Alle uitslagen van de Hippiade Endurance verreden op vrijdag 25 augustus 2017 zijn hieronder te vinden:

- Klasse 1
- klasse 2/3