Club van 100 update!

Vrijwilligers en ambassadeurs zijn de steunpilaren van de KNHS Endurancevereniging. Dat geldt voor het organiseren van de wedstrijden, het besturen van de vereniging, initiatieven zoals het verenigingskampioenschap en dus ook voor de Club van 100. Daarom vragen wij jullie, de leden van de KNHS Endurancevereniging, om ambassadeur van de Club van 100 te worden en om kennissen, vrienden en ondernemers te vragen om mee te doen! Om mensen enthousiast te maken kun je deze webpagina laten zien en de flyers onder aan de pagina downloaden. Het is vooral belangrijk dat wij zelf enthousiast zijn over de Club van 100.

Tijdens de ALV op 9 november presenteerden we een poster voor de Club van 100. Al 28 mensen meldden zich aan. Doe jij ook mee? Mail naar sponsoring@endurancevereniging.nl