Kandidaat bestuurslid: Henny Hoeksma

Henny Hoeksma stelt zich kandidaat voor het bestuur van de KNHS Endurancevereniging. Als algemeen bestuurslid wil zij graag de portfolio Wedstrijdzaken op zich nemen. Op 9 november is er tijdens de ALV de gelegenheid om op Henny te stemmen. Voor de volledigheid: er hoeft niet gekozen te worden tussen bestuursleden. Alle voorgestelde kanditaten kunnen zitting nemen in het bestuur.

Hieronder lees je een korte introductie en de motivatie van Henny voor het bestuur:

“Mijn naam is Henny Hoeksma,en  sinds 2005 jaar ben ik actief betrokken bij de endurance. Met mijn paard Callista heb ik sinds 2005 jaar endurance wedstrijden in Nederland en in het buitenland gereden, op nationaal niveau tot en met klasse 4. Verder heb ik ook veel ruiters gegroomd ,zowel nationaal als internationaal, maar ook de vele leuke uren vrijwilligerswerk tijdens wedstrijden. Ook heb in enkele jaren de wedstrijd Haarle mede georganiseerd.
Aangezien ik door gezondheids redenen, zelf niet meer zoveel actief kan deelnemen aan wedstrijden en ik toch graag betrokken ben en blijf bij onze sport, wil ik me graag gaan inzetten als bestuurslid wedstrijdzaken. Ik zou graag samen met de organisatoren en door feedback van de leden, ook voor de komende jaren een mooie wedstrijden op de kalender laten terugkomen en behouden. Vooral luisteren naar de leden,en daarbij het samen doen ,inzet vrijwilligers zijn aandachtspunten waar ik me graag mee ga bezig houden,samen met jullie dus!”