Volg ons op Twitter

Endurancegame

Lidmaatschap opzeggen

Het lidmaatschap loopt gelijk aan het kalenderjaar: van 1 januari tot en met 31 december.
Afmelding van het lidmaatschap dient uiterlijk 30 november van het lopende kalenderjaar schriftelijk bij de ledenadministratie te geschieden. Dit kan per Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Een bevestiging van de opzegging word je dan toegezonden.

Alle afmeldingen moeten vóór 1 december van het lopend kalenderjaar bij de KNHS Endurancevereniging binnen zijn. Afmeldingen óp of ná 1 december van dat jaar kunnen voor het volgend jaar NIET meer in behandeling worden genomen. Het volledige bedrag voor het lidmaatschap blijft dan verschuldigd aan de KNHS en zal door onze vereniging aan het lid worden doorberekend!

Startkaart/-pas opzeggen
Je dient zelf op tijd je startkaart of startpas via 'mijn KNHS' op te zeggen. Ook een startpas loopt van 1 januari tot 31 december en moet vóór 1 december worden afgemeld, want anders moet je nog een jaar betalen. Dat is je eigen verantwoordelijkheid.
Heb je nog geen toegang tot ‘mijn KNHS’ dan kun je zelf een account aanmaken.
De aanwijzingen staan duidelijk op de website van de KNHS.
Bij het aanmaken van een account gebruikt u uw relatienummer dat staat vermeldt op de startpas.
Eenmaal aangemeld bij ‘mijn KNHS’ klik dan op volgorde van de pijlen in dit plaatje!
mijn KNHS startpas opzeggen of wijzigen