Uitslagen nieuwe wedstrijd endurance Montferland

Alle uitslagen van Endurance Montferland in en rondom het Bergherbos zijn binnen. Een nieuw wedstrijdinitiatief dat enthousiast wordt onthaald: "Wij hebben ook echt genoten. Wat een leuke en mooie locatie en super goed georganiseerd. Prachtige, technische route. Helemaal top. Hoop dat hij er volgend jaar weer op staat!"

zaterdag 8 september:
- kennismakingsklasse en klasse 1;
- klasse 2.

En een andere leuke reactie: "Wij hebben intens genoten van de mooie heuvelachtige omgeving en de leuke vergezichten. (een beetje terug naar mijn roots...mijn moeder is in deze omgeving geboren en getogen, dus een mooie afsluiter van Ranger carriere). Mooie klimmetjes en leuke paadjes.
De grond is prima te doen voor een paard dat harde-blote voeten heeft (en gewent is daarmee te lopen). Hier en daar was kiezels, maar meestal gewoon losliggende ronde keien (die dus zo niet prikken in de straal) in losser-zand. De locatie was top! Lekker paddocks maken op mooi gras en voldoende ruimte. En nog eens mega-makkelijk te bereiken...snel weg af en 5min later was je al op het terrein.
Kortom, ook weer een pachtige aanvulling op het bestaande wedstrijdprogramma!"