Start online bijeenkomsten “beginnen met endurance”

In het nieuwe jaar is voortvarend begonnen met het aankondigen van informatie middagen en avonden op Facebook. Dit is een initiatief van het enduranceforum en de endurancevereniging.

Voorlopig zijn deze bijeenkomsten voor beginnende enduranceruiters alleen nog online te volgen.

De volgende onderwerpen komen aanbod:

-Voorstelronde

-Wat is endurance?

-Wat is je/het doel? Hoe train je?

-Inschrijven en wedstrijdverloop

-Veterinaire keuring

-Wat neem je mee?

-Vragenuurtje

Opgeven kan bij één van de ambassadeurs van jouw provincie. We hebben gekozen voor een indeling per provincie, zodat het makkelijker is om elkaar te leren kennen om bijvoorbeeld ook samen te trainen. Voor een aantal provincies geldt dat daar nog geen ambassadeur voor is gevonden. Om die reden zijn deze toegevoegd aan een andere bijeenkomst.

Wil je in de toekomst ook graag iets voor het forum of de vereniging betekenen? Dan kan je je aanmelden via enduranceforum@knhs.nl of communicatie@endurancevereniging.nl

Bijeenkomsten "beginnen met endurance"
provinciepresentatorhoedatumtijdaanmelden
UtrechtSarina Bosonline23 jan 13:00via facebookpagina presentator