Volg ons op Twitter

Endurancegame

Zoek op onze website

Inschrijving jubileumweekend open en uitgebreid

jubileumlogo 25 jaar kev
Ter gelegenheid van 25 jaar KEV wordt op 11 en 12 juni een aanwaaiweekend georganiseerd bij Camping Boszicht in Laag-Soeren.
De jubileumcommissie heeft een heel divers programma samengesteld, zodat er voor alle leden wel iets leuks bij te vinden is!
Voor ieder onderdeel kun je vanaf nu (apart) inschrijven.

Lees meer: Inschrijving...

KNHS Endurancevereniging bestaat 20 jaar

Op 15 december 1990 vond een historisch endurancemoment plaats in in de Oranje Nassau Mavo te Bilthoven: de vereniging Dutch Endurance Riders (DER) hield haar oprichtingsvergadering. Zo’n veertig lange afstand enthousiastelingen meldden zich aan als lid van de DER.
Een eerste vergeefse oprichtingspoging vond plaats op 3 november 1990, waarna diverse wijzigingen in statuten etc nog plaatsvonden.Vanaf 15 december functioneerde de DER, met als bestuur de leden van de Nederlandse Ruiter Sport Vereniging (NRSV) die zich sterk hadden gemaakt voor afscheiding van deze meer recreatief ingestelde vereniging.
Dat ook als begindatum nogal eens mei 1991 genoemd wordt komt doordat toen de statuten officieel gepasseerd zijn.

Lees meer: KNHS...