Wedstrijden 2012

Wedstrijdkalender 2012 vastgesteld

Op de kalendervergadering van de KNHS en de KNHS Endurancevereniging is op vrijdag 11 november de wedstrijdkalender voor 2012 vastgesteld. We zijn heel vroeg met het publiceren van deze gegevens daarom zijn van de meeste wedstrijdenen de afstanden en klassen nog niet bekend. Het devies is met potlood alle data voor endurance en mendurance in je agenda te zetten.
Linkje naar de website van de KNHS met alle formele afspraken.

WedstrijdkalenderDe wedstrijdkalender 2011 staat hier nog.

En een terugblik met een leuk filmpje van Marion Kuin:

Te weinig deelnemers Mendurance Ysselsteyn

De organisatie van de mendurancewedstrijd Ysselsteyn heeft de beslissing genomen om deze wedstrijd op zaterdag 10 maart 2012 NIET door te laten gaan.
Reden hiervoor is dat er veel te weinig inschrijvingen zijn binnengekomen (slechts 9 deelnemers). Het zou niet zinvol zijn, en bovendien financieel niet haalbaar, om voor zo weinig mensen toch een complete wedstrijd, inclusief juryleden, veterinaire keuringen enzovoort, op te zetten.

Lees meer: Te weinig deelnemers...

Uitslagen Mendurance Kootwijkerbroek

Alle uitslagen van de eerste mendurancewedstrijd van het seizoen als pdf.

Lees meer: Uitslagen Mendurance...

Uitslagen Endurance Kootwijkerbroek

Wat een mooie dag voor de eerste endurancewedstrijd.
Uitslagen Impuls / kennismakingsklasse en klasse 1 als pdf.
Uitslagen klasse 2 als pdf.

Lees meer: Uitslagen Endurance...

Ontzettend bedankt organisatie Endurance Kootwijk

Alle uitslagen als pdf: kennismakingsklasse en klasse 1 en klasse 2 en 3.

Lees meer: Ontzettend bedankt...

Uitslagen 29 april 2012 Rabobank Vechtdalrit Ommen

Uitslagen Impuls / kennismakingsklasse en klasse 1 als pdf.
Uitslagen klasse 2 als pdf.

Lees meer: Uitslagen 29 april...

Uitslagen Mendurance Drents Friese Wold Wateren

Uitslagen van de mendurancewedstrijd als pdf: alle klassen paard/pony.
De plaatselijke krant schreef: "Op zaterdag 5 mei verschenen 25 combinaties uit het gehele land aan de start voor alweer de 5e mendurance Drents Friese Wold. Door de goede weersomstandigheden en een perfecte conditie van de route, hebben nagenoeg alle menners de rit goed uitgereden. De veterinairen waren zeer tevreden over de conditie van de paarden.
Aansluitend op de mendurance, was er op zaterdag en zondag ook een Enjoy the ride. De Enjoy the ride is een recreatieve rit voor menners en ruiters. Een ideale manier om samen te genieten van het buitenrijden op een goed aangegeven route van 20 kilometer. Halverwege de route is een lunchstop waar zowel ruiter als paard verzorgt worden. De deelnemers konden kiezen 1 of 2 dagen mee te rijden. Beide dagen verschenen zo’n 80 combinaties aan de start. Zowel mens als paard genoten zichtbaar."

Lees meer: Uitslagen Mendurance...

Uitslagen meerdaagse Utrechtse Heuvelrugrit Leersum

Uitslagen van de meerdaagse wedstrijd op vrijdag en zaterdag: alle klassen

Lees meer: Uitslagen meerdaagse...