Aanmelding algemeen bestuurslid: Savanja Frissen

Savanja Frissen stelt zich kandidaat voor het bestuur van de KNHS Endurancevereniging. Als algemeen bestuurslid wil zij graag de portfolio Sponsoring en Promotie op zich nemen. Op 9 november is er tijdens de ALV de gelegenheid om op Savanja te stemmen.

Hieronder lees je een korte introductie en de motivatie van Savanja voor het bestuur:

“Mijn naam is Savanja Frissen, ik ben sinds 2012 actief in de Endurance sport. Inmiddels ben ik klasse 4 ruiter en rijd ik zowel nationaal als internationaal wedstrijden. Mijn dochter Ijjou is gestart als mijn groom en zo verliefd geworden op de sport. Inmiddels is zij kaderruiter en heeft ze al op diverse wedstrijden meegereden. Tegenwoordig ben ik dan ook vooral met haar mee op wedstrijd als groom, waar ik ook erg van kan genieten.

Ik zou heel graag mijn steentje bij willen dragen om deze mooie sport te helpen groeien en ontwikkelen in Nederland door mijn bijdrage in het bestuur van de KNHS Enduranceverenging. Ik wil mij binnen het bestuur inzetten voor het werven van sponsoren en zowel de bestaande als nieuwe warm maken voor onze sport.”