Jacky Vernimmen - Voorzitter
Hier zie je mij nog op Flow rijden, mijn NRPS merrie, springgefokt en dressuurmatig goed gereden, ontzettend lief en mak als een lammetje in de bak. Elke vrijdag ging ik in het bos rijden en dat werd algauw onze favoriete bezigheid. Een paar enthousiaste endurance ruiters stonden bij mij op stal en hebben me geïntroduceerd in de endurance sport. Dus sinds die tijd rijd ik wedstrijden. Het liefst reed ik met Flow de meerdaagse wedstrijden.
Het voelt goed om zo enthousiast te zijn over een sport en daarom vind ik het leuk om mijn steentje er aan bij te dragen. In het bestuur ben ik begonnen met 'projecten' om vervolgens via Communicatie nu al een aantal jaren voorzitter te zijn.
Meedenken over de toekomst van onze vereniging, maar ook de contacten met leden, KNHS, officials en verder iedereen die wat voor onze sport betekent, geeft mij energie!
Je kunt mij bereiken op voorzitter@endurancevereniging.nl
