Club van 100

CLub van 100: voor en door onze leden!

Vrijwilligers en ambassadeurs zijn de steunpilaren van de KNHS Endurancevereniging. Dat geldt voor het organiseren van de wedstrijden, het besturen van de vereniging, initiatieven zoals het verenigingskampioenschap en dus ook voor de Club van 100. Daarom vragen wij jullie, de leden van de KNHS Endurancevereniging, om ambassadeur van de Club van 100 te worden en om kennissen, vrienden en ondernemers te vragen om mee te doen! Om mensen enthousiast te maken kun je deze webpagina laten zien en de flyers onder aan deze pagina downloaden. Het is vooral belangrijk dat wij zelf enthousiast zijn over de Club van 100. Hiernaast zie je wie zich al heeft aangemeld. Doe jij ook mee?

De Club van 100 is gezelschap van 100 ambassadeurs die ieder 100 euro schenken aan de KNHS Endurancevereniging. Met een klein bedrag van deze ambassadeurs, sponsoren we gezamenlijk 10.000 euro aan de KNHS Endurancevereniging.

De KNHS Endurancevereniging wil de Endurancesport ontwikkelen. Ook willen we onze sport, waarbij we de liefde voor buitenrijden combineren met een competitief element, promoten en toeschouwervriendelijker maken. Eén van de doelen voor de Club van 100 is een elektronisch tijdregistratiesysteem. Hiermee krijgt de professionaliteit van de sport een boost én zijn de wedstrijdresultaten misschien wel real-time te volgen.

Diverse ambassadeurs schreven zich al in van de Club van 100. Van bestuursleden tot ZZP’ers, van rijdende leden tot vrienden, familie en verre kennissen. De Club van 100 is voor individuen en voor groepen. Maar in één ding zijn we allemaal gelijk: we dragen de KNHS Endurancevereniging een warm hart toe en dragen graag financieel een steentje bij.

Ben je enthousiast geworden en wil ook jij bij dé Club van 100? Stuur dan een mail naar sponsoring@endurancevereniging.nl. De KNHS Endurancevereniging stuurt je dan een inschrijfformulier toe! Op dat inschrijfformulier kun je aangeven of je voor één of vijf jaar ambassadeur te worden. Uiteraard kun je ook jaarlijks je ambassadeurschap verlengen.

1. Theo Fledderus – Alg. Directeur KNHS
  2. Emile Docquier