Maud Gerding: CEI** Fontainebleau

Deze zaterdag ben ik gestart in Fontainebleau, samen met L.I. Koheila gingen we voor de CEI** 120 km en met succes! We hebben het netjes uitgereden met een gemiddelde snelheid van 15,3. De instelling die we hadden voor de wedstrijd is dat we heel aan de finish moesten komen. Aangezien het bekend was dat het een observatie wedstrijd was voor de Franse junioren wisten we dat we vooral ons eigen wedstrijd moesten rijden. De eerste 2 rondes hebben we samen kunnen rijden met een Franse ruiter, na de 2e vetgate mocht ik 3 minuten eerder de vetgate uit door een snelle aanbied tijd. Ik had verwacht dat ze nog bij zou rijden maar dat was niet het geval. Deze ronde hebben we dus veel alleen gereden, op een gegeven moment nog een stuk met een van de senioren. Voor de laatste ronde mochten we een halve minuut achter een andere senior starten, die ging ook voor veilig aan de finish maar nog wel lekker doorlopen dus daar hebben we de laatste ronde mee gereden en zijn we samen mee gefinisht! Koheila heeft alles gedaan wat ze moest doen, eten, drinken, lopen, ik ben enorm trots op haar!

Met heel veel dank aan KonagHorsescan, Wow Nederland en de goede grooms!

2014-03-29-14.20.55-236x236
2014-03-30-21.13.11-236x236