Hoofdsponsor Havens

Havens is de hoofsponsor van de KNHS Endurancevereniging voor de jaren 2020-2021-2022

Over Havens:

HAVENS is toonaangevend op het gebied van paardenvoeding. Het familiebedrijf bestaat al sinds 1845 en wij zijn continue bezig met de ontwikkeling en verbetering van onze producten. Onze voeders zijn uitgebalanceerd samengesteld waarbij alleen gebruik gemaakt wordt van hoogwaardige en natuurlijke grondstoffen, aangevuld met o.a. vitaminen en mineralen. Het veelzijdige HAVENS assortiment is zo samengesteld, dat er voor ieder type paard of pony, in iedere discipline en ieder belastingniveau een passend voer te vinden is. Naast een compleet assortiment krachtvoer (brokken, mengelingen en muesli) hebben wij ook hoogwaardige voedingssupplementen en ruwvoeraanvullingen.

Je kunt gerust zeggen dat HAVENS Paardenvoeders zich heeft bewezen in de praktijk. Menig internationale topruiter – onder andere Olympisch kampioen Jeroen Dubbeldam – heeft er fantastische prijzen mee behaald. Onze producten zijn in meer dan 50 landen  wereldwijd verkrijgbaar.

Voor méér informatie:  www.paardenvoeders.nl

Graag helpen wij je met een persoonlijk voeradvies: info@havens.nl of tel (+31) 0478 – 638 238

Endurance - samen met je paard

Scroll naar boven