18 maart: Ruiterfitheid van Olivia Geurts

Welke 8 motorische vaardigheden zou jij als ruiter mogen beheersen om je paard zo goed mogelijk te ondersteunen tijdens trainingen of wedstrijden?
Ik denk dat iedere ruiter de nodige portie coördinatie, balans, spierkracht, uithoudingsvermogen, mobiliteit, core stability, lenigheid en snelheid mag beheersen.
Door specifiek je eigen lichaam te trainen kun je écht je prestaties in het zadel verbeteren. We investeren zoveel in ons paard, maar zouden we niet ook in onszelf moeten investeren?
Mijn naam is Olivia Geurts en als Bewegingsdeskundige en Leefstijlcoach begeleid ik sinds 2010 ruiters naar een gezonde leefstijl en een fit lichaam zodat ze de beste versie van zichzelf kunnen zijn en hun prestaties in het zadel verbeteren.
Op 18 maart geef ik training voor iedereen die naar de endurance academy-dag komt! We gaan praktisch aan de slag met specifieke oefeningen die je ook thuis verder kunt oppakken. Ben je na deze training helemaal enthousiast? Dan zou je ook thuis verder aan de slag kunnen gaan met het 10 weken (online) programma.
Zie ik jou op 18 maart?
Locatie: Dorpshuis de Bron in Handel
Geef je op via info@endurancevereniging.nl

Scroll naar boven