De Jeugdcommissie zoekt bloggers!

De Jeugdcommissie van de KNHS Endurancevereniging is opzoek naar:
1. Jeugdruiters van alle niveau’s (K1 tot en met 4 en FEI) die het leuk vinden iets over hun wedstrijd te schrijven voor Endurancejeugd NL.
2. Één of twee jeugdruiters die aan het trainen zijn voor hun eerste K3 en die ons door middel van 2 à 3 blogs ons daarvan op de hoogte willen houden.

Vorig jaar zijn wij gestart met het plaatsen van verslagen van nationale (k1 tot en met 4) en internationale wedstrijden. Willekeurig hebben wij toen ruiters gevraagd of zij het leuk vonden iets te schrijven. Dit jaar willen we dit iets anders aanpakken. Je kunt je nu namelijk “aanmelden” om een verslag te schrijven!

Het doel van de wedstrijdverslagen is:
– Een platform bieden aan jeugdruiters om hun ervaringen te delen.
– Promotie van jeugdruiters en mogelijk aantrekken van nieuwe jonge ruiters.
– Leren van elkaar door durven te reflecteren op je eigen wedstrijd.

Dus lijkt jou het leuk iets te schrijven voor Endurancejeugd en durf jij kritisch te kijken naar je wedstrijden en je eigen leerpunten op te schrijven? Stuur ons dan een berichtje via Facebook en dan kijken we samen welke wedstrijd je gaat rijden en waar over je kan schrijven!

Je hoeft hiervoor geen schrijftalent te zijn of foutloos te kunnen schrijven. Samen maken we er iets moois van!