Huidige bestuurssamenstelling

Ruthi Damman heeft besloten haar bestuursfunctie op te zeggen. Dat betekent dat het huidige bestuur uit vijf leden bestaat. Als je een vraag, opmerking of idee hebt, stel deze direct te stellen per mail aan het bestuurslid die de bijbehorende portefeuille draagt. Als je mailt, dan komt de vraag direct bij de juiste persoon terecht.

• Voorzitter Catherine van Ravenstein: Heb je algemene vragen over de KNHS Endurancervereniging, wil je graag iets kwijt over de sport in het algemeen, een bijdrage leveren aan het SportForum of heb je een vraag of opmerking en weet je niet bij wie je deze het best kunt stellen? Mail dan naar voorzitter@endurancevereniging.nl
  • Ledenadministratie Marjolein de Wit: Wil je lid worden van de KNHS endurancevereniging, wil je je afmelden bij de vereniging of heb je andere vragen die te maken hebben met jouw inschrijving als lid van de vereniging? Mail dan naar ledenadministratie@endurancevereniging.nl
  • Wedstrijdzaken Nienke Klomp: Heb je een vraag over wedstrijden, de statistieken, het verenigingskampioenschap, het wedstrijdprogramma of heb je goede ideeën over wedstrijden? Mail dan naar wedstrijdzaken@endurancevereniging.nl
  • Sponsoring Kicky van Loon: Heb je vragen over het sponsorbeleid van de endurancevereniging, heb je vragen over de Club van 100, wil je je bijdrage leveren aan de sponsorcommissie, of heb je een briljant idee over hoe we de endurance nog meer kunnen promoten? Mail dan naar: sponsoring@endurancevereniging.nl