KNHS Endurance Challenge 2020

In deze vreemde tijd zonder wedstrijden is de zin om te trainen voor sommigen misschien ver te zoeken. Juist nu is een mooie tijd om te werken aan een goede basis, kleine dingen te oefenen en vooral veel lol met je knol te hebben. Daarvoor hebben wij iets voor jullie bedacht. Vanaf 1 mei komt er elke week een nieuwe endurance challenge voorbij waaraan jullie mee kunnen doen. Elke week een nieuwe opdracht om te volbrengen en ook elke week een nieuwe prijs om te winnen!

De spelregels zijn als volgt:

– Om mee te kunnen doen aan de challenge moet je lid zijn van de KNHS Endurancevereniging

– Je kunt meedoen door een foto, filmpje of verhaal in te sturen via Facebook onder het bericht van de challenge om te laten zien dat je de opdracht van die week hebt voltooid

– Verschillende challenges zullen ook uit te voeren zijn door mensen die door de crisis niet het erg af mogen met hun paard en de challenges zijn voor verschillende niveaus haalbaar.

– Maximaal 1 inzending per persoon per challenge, een tweede inzending telt niet mee

– De winnaar wordt elke week gekozen door een wisselende gastjury

– De prijzen worden gesponsord door sponsoren zoals aangegeven bij de challenge en kunnen niet worden ingewisseld voor geld of iets anders

– Je hebt voor elke challenge een week de tijd om de opdracht te voltooien en je inzending in sturen. Elke donderdag zal de winnaar van de challenge bekend gemaakt worden en elke vrijdag komt er voorlopig een nieuwe challenge online

– Zorg voor veiligheid en draag tijdens de challenges te paard een cap en veilige kleding!

– Heb altijd respect voor je paard! Net als op wedstrijden worden sporen, hulpteugels en mishandeling niet getolereerd. Dit kan diskwalificatie van de verdere challenges tot gevolg hebben

Wij willen alvast alle sponsoren bedanken die deze online challenge mogelijk maken.

Vrijdag 1 mei is de eerste opdracht bekend gemaakt en de eerste prijs waarvoor je kunt strijden! Houd de Facebookpagina van de KNHS Endurancevereniging in de gaten!