Nieuwjaarsborrel 9 februari vervroegd naar 12:00!

I.v.m. het voorspelde slechte weer morgen einde middag en avond hebben we besloten de nieuwjaarsborrel te vervroegen naar 12:00 uur in plaats van 13:30. Op deze manier hopen we op een hogere opkomst maar ook dat iedereen weer veilig thuis komt. Het is van ons van belang om te weten wanneer mensen afzeggen. Sturen jullie een berichtje naar ons via Facebook of info@endurancevereniging.nl?

Aan onze leden het verzoek om andere leden op de hoogte te brengen van het feit dat het programma vervroegd wordt. Dit bericht staat ook op onze Facebookpagina en we zullen vanavond een nieuwsbrief versturen.

De agenda is als volgt:

12:00 Lezing sportvoedingsdeskundige

13:30 Huldiging verenigingskampioenschappen, mijlpalenawards en decadeteams

15:00 (uiterlijk) afsluitende borrel

Om 12 uur zullen we geen volledige lunch serveren maar wel een hartig hapje, koffie en thee. De borrel zal om uiterlijk 15:00 uur zijn en zal doorgaan voor degenen die langer willen blijven of wanneer het weer uiteindelijk meevalt.