Aanmelding secretaris: Monique Moor

Monique Moor stelt zich kandidaat voor het bestuur van de KNHS Endurancevereniging. Als secretaris wil zij graag de portefeuille Ledenadministratie op zich nemen. Op 9 november is er tijdens de ALV de gelegenheid om op Monique te stemmen. Voor de volledigheid: er hoeft niet gekozen te worden tussen de bestuursleden. Het gaat over goedkeuring van de leden om zitting te nemen in het bestuur.

Hieronder lees je een korte introductie en de motivatie van Monique voor het bestuur:

“Ik ben Monique Moor en sinds 2008 bekend met de endurance. In dat jaar startte mijn vriend Theo Kwetters zijn 1e wedstrijd startte. Zo werd ook ik besmet en met het endurance virus!

Ik verkocht mijn Nederlands trekpaard (mennen) en kocht mijn huidige topper, Allure le Blanc: een draver waar ik in 2014 voor het eerst zelf een impulsrubriek mee reed. Ik heb tot 85 km gestart maar op dit moment ben ik niet super actief met wedstrijdrijden. Wel ben ik zeer betrokken bij de wedstrijden door te groomen en vrijwilligen.

Ik vind het super leuk om met veel deelnemers en grooms in contact te komen en zo de nodige ervaringen uit te wisselen. Daarom stel ik bij mij ook beschikbaar voor het bestuur van de endurancevereniging. Specifiek wil ik de ledenadmnistratie doen en zo nieuwe en oude leden voorzien van informatie. Vanzelfsprekend ben ik in het bestuur een meedenkend voor de toekomst van de endurance in Nederland.”