Endurance Academy online-lezing op 17 februari door Esther Groen

Voor februari hebben we ook een lezing georganiseerd door Esther Groen over de kwaliteiten van een (goed) endurance paard. Graag horen we wie erbij willen zijn. Mochten jullie vragen hebben op voorhand, stuur deze dan ook in je aanmeldingsemail naar info@endurancevereniging.nl  Meer info onder foto!

Esther Groen rijdt sinds 2000 endurance, en heeft een aantal paarden (waaronder zelf gefokte Moragh) naar 160 km ritten gebracht. Ze coacht al zo’n 10 jaar ruiters op allerlei niveau in endurance, zowel persoonlijk als online. Sinds augustus 2017 woont Esther in Engeland en gaat veel van het coachen online, waardoor het programma steeds verder is uitgebreid en verbeterd.
In November 2021 heeft zij een special online platform opgezet met een grote selectie (Engelstalige) praatjes over alle aspecten van endurance: uiteraard een groot deel trainingsfysiologie, maar ook veel informatie over voorbereiding, planning, rijtechnische ondersteuning en zeker ook onze eigen motivatie en “mindset”.
Je kan gratis lid worden om te kijken wat Esther biedt en daarna kan je kijken of je de online coaching “Endurance: Step b Step” wil volgen, losse series met een selectie praatjes wil volgen of een opzichtzelf staande korte lezing wil bekijken over een onderwerp van jouw keuze. Meer informatie vindt je hier: https://groenequestrian.co.uk/blog/preview/64-558-believe-you-can-and-you-are-halfway-there