Nieuwe reglementen voor donateurschap en wedstrijdorganisatoren

Afgelopen algemene ledenvergadering (ALV) in Ermelo zijn twee nieuwe reglementen aangenomen. Een daarvan was voor enduranceliefhebbers die geen lid willen zijn maar wel een donatie willen doen om Endurance in Nederland te supporten. Je mag als donateur niet stemmen tijdens de ALV en geen wedstrijden rijden, maar je wordt wel uitgenodigd op bijeenkomsten en mag mee doen met activiteiten zoals de Endurance Academy. Het andere reglement is voor de wedstrijdorganisatoren waarin we de afspraken, vergoedingen en verantwoordelijkheden duidelijk hebben vermeld.

Beide reglementen zijn te vinden in het documentenarchief onder het kopje “Algemeen”. Er zit een wachtwoord voor die we sturen in de nieuwsbrief, als je hem niet meer kan vinden stuur een mail naar info@endurancevereniging.nl

Mocht je interesse hebben om te doneren of om te organiseren, stuur gerust een mail!