Herverkiezing Monique Moor a.s. zondag tijdens de ALV!

Monique Moor is al 3 jaar het gezicht van de ledenadministratie en beheerster van de infomail. Daarmee zit haar eerste termijn er helaas op.
Monique: “Ik vind het erg leuk om te doen, en we hebben een gezellig bestuur. Ik kom jullie vaak op wedstrijden tegen, als ruiter, groom of vrijwilliger en altijd leuk om nieuwe leden te spreken die je dan zelf hebt ingeschreven. Even een praatje hoe het is gegaan en hoe de endurance hun bevalt.
Dan komt de vraag na 3 jaar of ik verder ga als bestuurslid. Als jullie het oké vinden, dan ga ik graag de volgende 3 jaar vol energie weer verder.”
Dus laat je zondag horen voor Monique, en machtig iemand als je niet kunt komen via info@endurancevereniging.nl
Donderdagavond om 19.30 is er ook een online vragenuur over het organisatoren reglement en de begroting, daar kunnen jullie uitgebreid vragen stellen. Stukken zijn in het documentenarchief terug te vinden https://endurancevereniging.nl/documentenarchief-2/
Meeting ID: 870 6407 9982
Passcode: 177213
Tot donderdag en/of zondag!