Uitnodiging Algemene Ledenvergadering najaar 2022

Het bestuur nodigt je van harte uit voor de Algemene Ledenvergadering (ALV). Deze ALV staat in het teken van de begroting, het nieuwe organisatoren reglement en we hebben uiteraard een interessante spreker Tonkie Collée.

Daarnaast is één van de belangrijkste onderdelen de borrel om met elkaar bij te praten. Het was een prachtig seizoen en daar willen we het natuurlijk nog met elkaar over hebben. We beginnen met een interessante spreker en we eindigen met een hapje en een drankje.

Datum: zondag 27 november

Tijd: 13.00 – 17.00 uur
12.30 Inloop
13.00 Tonkie Collée
14:30 ALV
17.00 Borrel

De locatie: Nationaal Hippisch Centrum (KNHS) – De Beek 125 – Ermelo (kantoren KNHS, zaal begane grond).

Onderwerpen:

• Opening en Mededelingen
  • Financiën update en besluit Begroting 2023
  • Organisatorenreglement – besluit
  • Herverkiezing Monique Moor
  • Wedstrijdkalender – waar iedereen natuurlijk op zit te wachten!
  • Update van het afgelopen jaar en plannen voor volgend jaar
  • Uitkomst enquête: vul hem vooral in!

Stukken:
Alle stukken voor de ALV staan gereed op de website onder Documentenarchief. https://endurancevereniging.nl/documentenarchief-2/

Online vragenuurtje:
Stel je vragen over het nieuwe reglement en de begroting 2023 op donderdag 24 november online via Zoom!

Meeting ID: 870 6407 9982
Passcode: 177213

Enquête:
Tijdens de ALV willen we graag jullie mening over het reilen en zeilen van de vereniging. Vandaar dat we jullie vragen om onze enquête in te vullen. De antwoorden worden tijdens de ALV gepresenteerd en daar kunnen uiteraard ook vragen over gesteld worden.

Klik op deze link om de enquête in te vullen!

Graag tot ziens in Ermelo op zondag 27 november!

Het bestuur,
Catherine, Jacky, Marie, Marijn, Monique en Sandra

Lader Bezig met laden...
EAD logo Duurt het te lang?

Opnieuw laden Laad het document opnieuw
| Open Openen in nieuwe tab