Online challenge week 2 – 8 mei

Wat hebben we veel enthousiaste reacties ontvangen op de eerste challenge! De jury is op dit moment in beraad en de winnaar zal snel bekend gemaakt worden.

Is het jou nu niet gelukt om een filmpje in te sturen, wees niet getreurd, want vanaf vandaag staat de volgende opdracht online. Alle begin is moeilijk en iedereen maakt fouten. Maar daar kunnen we ook van leren en er later hopelijk ook om lachen.

De opdracht van week 2: Vertel hieronder jouw grappigste/grootste/stomste wedstrijdblunder op een endurancewedstrijd.

We kiezen deze week niet 1, maar 3 winnaars met mooie prijzen gesponsord door Havens en Goedhard!
Omdat de prijzen in bepaalde maten en kleuren zijn mag je zelf aangeven voor welke prijs jij mee doet. De eerste prijs wint bovendien ook een HAVENS Horsefeed l Paardenvoeders l Pferdefutter prijzenpakket bovenop de prijs van Goedhard Endurance & Marylot

- Rijbroek Made4Endurance, maat M, maar valt meer als S
- Oranje mesh chaps, maat XL
- Biothane beugelriemen in de kleur geel

Vertel hieronder dus jouw verhaal, schaam je vooral niet en laat weten welke prijs jij graag zou willen winnen!

Meedoen kan tot en met 15 mei, daarna zal de winnaar weer gekozen worden door onze gastjury.