Proef: winstpunt behalen zonder wedstrijd

Wil je graag in het voorjaar starten in de klasse 2 en wordt dit lastig vanwege het feit dat er door corona weinig wedstrijden zijn geweest? Er staan nog een aantal mooie wedstrijden op de planning. Mocht je daarmee je punten niet bij elkaar kunnen rijden en wel klasse 2 ambities hebben dan komt de KNHS je tegemoet. Klasse 1 ruiters, die op een reguliere endurancewedstrijd al een winstpunt hebben behaald, kunnen zich aanmelden voor een individuele beoordeling endurance. Je wordt tijdens een rit beoordeeld door een beoordelaar. Ruiter en paard kunnen zo zien waar zij staan in hun training en hebben de kans om een winstpunt te behalen. Heb je interesse laat dit dan voor 29 oktober weten via endurance@knhs.nl en vraag naar het aanmeldformulier! Dit geldt ook voor ruiters die na 29 oktober hun 1e winstpunt behalen, zij kunnen ditzelfde mailadres gebruiken. Het is een proef die in november en december uitgevoerd gaat worden met bij een positief resultaat een mogelijke verlenging in januari en februari. Het is nadrukkelijk niet de bedoeling om dit als blijvend alternatief aan te bieden.