“Subtop” begeleiding boven de 25 jaar

Subtopprogramma
Vanaf 2022 bieden we endurance ruiters boven de 25 jaar de mogelijkheid om extra begeleiding te krijgen om de internationale top te bereiken!
Wil je in aanmerking komen voor het subtopprogramma, meld je dan aan voor de scoutingdag op 18 december!
Hier wordt met de bondscoach en deskundigen gekeken of de ruiters en paarden voldoen aan de omschreven voorwaarden om aan het programma deel te nemen.
Rijvaardigheden worden beoordeeld in een dressuurles en vaardigheid les in groepjes van maximaal 4. Paard wordt beoordeeld door o.a. (team) veterinair. Ambitie wordt beoordeeld aan de hand van een motivatiebrief.
Na deze dag wordt bekend wie er in het subtopprogramma worden opgenomen.
Het programma wordt financieel ondersteund door de KNHS Endurancevereniging. Er wordt daarnaast een eigen bijdrage gevraagd van ongeveer € 25,- per training.
Aanmelden kan tot 21-11-2021 door een mail te sturen naar de KNHS, t.a.v. Brenda Dijkhuis, b.dijkhuis@knhs.nl onder vermelding van:
Naam ruiter
KNHS Lidmaatschapsnummer
Naam paard
Registratienummer paard
Behaalde resultaten
Motivatiebrief, waarom je van mening bent om voor dit programma in aanmerking te komen
Neem gerust contact op als je vragen hebt!