Endurance Ermelo 2015

In Ermelo kwamen maar liefst 14 jonge ruiters in de uitslag, verdeeld over alle klassen. De 4de plaats in de impulsrubriek ging naar Tara Gysenberg (12) met Dennis. Irmani Marskamp behaalde met Waikiki Joy de 3de plaats in de korte klasse 1. Ylse Kelders (12) behaalde met Wabank een mooie 8ste plek. En ook Daphne Jonkers reed een nette wedstrijd met Benyguest.

In de lange klasse 1 hebben Elynn Vollebregt (18), Sietske van Schijndel (17), Carlijn van Benthem (14) en Quinty Verdoodt (13) genoten van een mooie rit. De weersomstandigheden waren super en de de bodem van het parcours was optimaal. Puur genieten voor paard en ruiter.

Alle jonge talenten in de klasse 2 hebben het gepresteerd om een mooie opbouwende rit te rijden. Na een mooie eerste ronde, hebben ze allemaal kunnen versnellen in hun 2de ronde. Ijjou Mohamed (13) en Jorrit Koopmans (18) behaalde beide de 3de plaats op de 40 km. Jorrit reed zijn nieuwe paard Conner. Deze rit was ter voorbereiding op de internationale rit in Ermelo over 4 weken. Jeannell Kelders (14) eindigde vlak achter Ijjou op de 4de plaats. Voor haar paard Eleshia was het de eerste klasse 2. Rebecca Bayer eindigde op een nette 6de plaats.

Ook Liselore van Zetten (19) reed deze wedstrijd als voorbereiding op het NK over 4 weken. De 60 km aan een gemiddelde snelheid van 18 km/h is een mooie galoptraining. Eva van Arem behaalde een nette 5de plaats. Voor haar en Tabal was deze rit een voorbereiding op hun eerste 80 km rit die er binnenkort aankomt!

Van harte gefeliciteerd allemaal! Klik hier voor de volledige uitslagen.

Foto’s: Ruud Overes