Endurance Wilbertoord, seizoensafsluiter 2014

In prachtig herfstdecor is het Nederlandse wedstrijdseizoen afgesloten in Wilbertoord! De modder mocht de pret niet drukken; maar liefst 14 jonge ruiters kwamen aan de start. In de klasse 2 moesten de ruiters een beetje regen verduren, maar het werd al snel weer droog. In deze klasse werden de plekken 4, 5 en 6 ingenomen door Maaike Hasper, Marika Bungert en Desiree Warmenhoven. Romee Groothuis eindigende op de 12de plaats. De lange klasse 1 werd gereden door Willemijn Leunisse, Rebecca Bayer, Illona Fassaert en Ylse Kelders.

Sietske van Schijndel behaalde de eerste plaats op de korte klasse 1. Laura Ridder eindigde op de 7de plaats. Maria Kerkhof en Gitt Steunen hebben kennis gemaakt met de endurancesport in de impulsrubriek.

De meeste paarden gaan nu lekker de winterrust in. In maart zal het wedstrijd seizoen van 2015 starten!