Reminder: Voorjaars ALV 30 april 2021

Reminder: Aanstaande vrijdag 30 april om 19:30 is onze voorjaars-ALV. Alle leden zijn van harte welkom. We bespreken de jaarrekening, hebben nieuwe statuten voorgesteld en er staat een herbenoeming van bestuurslid Catherine op de agenda. Kortom, jouw stem is belangrijk!

Verschil huidige en voorgestelde statuten

We hebben de feedback gekregen dat het moeilijk is de verschillen te zien tussen de huidige en voorgestelde statuten. Daarom hebben we in het documentenarchief (https://endurancevereniging.nl/documentenarchief-2/)  twee nieuwe documenten opgenomen; ‘Nieuwe statuten KEV wijzigingen gemarkeerd’ en ‘Verschillen huidige en nieuw voorgestelde statuten’. Hier staan de wijzigingen helder gemarkeerd en zijn de verschillen per artikel uitgelegd. De financiële stukken, huidige statuten, voorgestelde statuten en agenda zijn daar ook beschikbaar.

Kan je er zelf niet bij zijn? Machtig een mede-lid!

Mocht je er niet bij kunnen zijn, maar wel je stem willen uitbrengen, dan kan je iemand machtigen. Stuur een mail voor vrijdag ochtend 10 uur naar info@endurancevereniging.nl met de tekst:

“Met deze email geef ik <<eigen voor- en achternaam>>, lid van de KNHS Endurancevereniging (en bij deze volmachtgever), een volmacht aan <<voor- en achternaam lid>>, mede-KNHS Enduranceverenigingslid (en bij deze gevolmachtigde), om voor en namens mij te stemmen op alle agendapunten tijdens de ALV van 30 april 2021. De gevolmachtigde weet wat mijn mening is en zal mijn stem in overeenstemming daarmee uitbrengen.”

Let op, iedere gevolmachtigde mag maar namens 1 persoon een stem uitbrengen, we bevestigen de volmacht per email en zullen het email adres controleren.

Stemmen zal via de presentatie gaan, en kan door www.menti.com op je telefoon, tablet of computer te openen in je browser. Er zal dan een code worden gevraagd die we tijdens de ALV geven, en daarmee kun je dan tijdens de ALV presentatie stemmen.

Vragen?

Stuur je vragen, tips en opmerkingen door naar naar info@endurancevereniging.nl! We hebben nog weinig vragen binnengekregen. Alle vragen die voor donderdagavond ingestuurd worden proberen we te bespreken tijdens de ALV.