Terugkoppeling ALV najaar 2023

Afgelopen zondag 26 november vond de ALV plaats in Lunteren.

Voorafgaand aan de vergadering was er een lezing van Dier Kruid Kracht Corine Plodervaart, Veterinair Natuurgeneeskundig therapeut, waarbij we meer leerden over het zelfhelend vermogen van het paard.

Na de opening, waren en een aantal mededelingen. Vervolgens presenteerde Marie, voor de laatste keer, de financiën en de begroting voor 2024. Deze werden goedgekeurd.

Er volgden een update van het afgelopen seizoen en er waren een aantal stemmingen over de nieuwe leden voor het sportforum en de nieuwe penningmeester.

Floor van Kootwijk gaat de rol van Denise, die voorzitter is geworden, als dierenarts opvolgen in het sportforum. Miek van Merrienboer is toegevoegd als lid en gaat in het sportforum haar ideeën voor de toekomst van de endurance uitwerken.

Georgette Zeijen is met overgrote meerderheid verkozen tot onze nieuwe penningmeester. Zij gaat Marie vervangen. Ook via deze weg willen wij Marie Danielsson enorm bedanken voor haar fantastische inzet de laatste 3 jaar!

Last but not least.... daar was dan ook de wedstrijdkalender 2024, waar iedereen naar uit had zitten kijken.

Iedereen die er was: leuk dat jullie er waren!
Voor de overige leden en geïnteresseerden: volgend jaar zijn er weer 2 ALV's, waar iedereen welkom is.

Het bestuur