Uitnodiging voor de voorjaars ALV op 7 juni – ook online te volgen

Het bestuur nodigt alle leden van harte uit om deel te nemen aan de voorjaars ALV.
Hierbij worden de financiën doorgenomen en er vindt een wisseling van de wacht plaats binnen het bestuur.

Aangezien we het belangrijk vinden dat zoveel mogelijk leden kunnen deelnemen en een centrale plek in Nederland niet voor iedereen centraal is, hebben we besloten om de ALV hybride te maken. Om de ALV online te volgen kan er ingelogd worden met onderstaande informatie.

Neem deel aan de Zoom Meeting:

Meeting ID: 825 6787 1459
Passcode: 779020

De agenda, notulen en financiële stukken voor de ALV staan online en zijn te vinden in de beveiligde omgeving van onze website: Documentenarchief – KNHS Endurancevereniging
Het wachtwoord is per e-mail verzonden.

De jaarlijkse voorjaarsvergadering, op vrijdag 7 juni om 19.30 uur met een inloop vanaf 19.15 uur.
Locatie:
RSV St. Lambertus
Sportlaan 15c, 5071 CB
Udenhout

Wij vinden het leuk als je er fysiek bij bent en stuur dan even een email naar info@endurancevereniging.nl

Mochten er nog vragen zijn voorafgaand aan de ALV laat deze dan weten door een mail te sturen naar bovenstaand e-mail adres.

Tot vrijdagavond,

Het Bestuur